In 2013 riep de internetsite 'de Leukste Vereniging van Nederland' de Scouting Tono-groep uit tot de Leukste Vereniging van Schiedam. Daarmee is de Scouting Tono-groep door naar de provinciale ronde.

Algemeen Dagblad / Rotterdams Dagblad

Ook het Algemeen Dagblad/Rotterdams Dagblad meldte de uitverkiezing met een artikel op pagina 6 van het katern Waterweg van 9 januari 2013.

Het Nieuwe Stadsblad

Het Nieuwe Stadsblad van 9 januari 2013, voorpagina

Op de voorpagina van het Nieuwe Stadsblad van woensdag 9 januari was dit artikel te lezen.

Dichtbij Waterweg

De Dichtbij Waterweg van 9 januari 2013, voorpagina

Voorpagina

Het leuke is dat de Scouting Tono-groep zowel bij het Nieuwe Stadsblad als bij de Dichtbij de voorpagina haalde:

De Dichtbij Waterweg van 9 januari 2013, voorpaginaHet Nieuwe Stadsblad van 9 januari 2013, voorpagina

Door plaatsing op de voorpagina kwam de Scouting Tono-groep prominent in het nieuws