Subsidie op Schie TV

Ook Schie TV was geïntresseerd in de perikelen rond de subsidieaanvraag van 2022 door de vier Schiedamse scoutinggroepen. Maarten van der Drift, bestuurslid bij Scouting Bvh en Richard Spruit, voorzitter van de Stichting Scouting Tono, vertelden namens al de vier Schiedamse scoutinggroepen op Schie TV wat er nu aan de hand is.

Reportage

In een reportage die Schie TV elk uit uitzend komen Richard Spruit, voorzitter van de Stichting Scouting Tono en Maarten van der Drift, bestuurslid bij de Scouting BvH aan het woord over de subsidieaanvraag, wat er volgens de scoutinggroepen mis is met het systeem en wat de scoutinggroepen graag van de gemeenteraad wil.

Het filmpje is ook via YouTube te bekijken: www.youtube.com.

Het oorspronkelijke bericht op de website van Schie TV is hier te vinden: www.schie.nu

Richard Spruit (Dolfijn) in de opname van Schie TV