Tono Tamtam maart 2024

jaargang 23, nr. 2 (uitgave 221)

Een nieuwe rubriek, nieuws uit de leeftijdsgroepen, nieuws over o.a. Jantje Beton, het Jeugdfonds Sport & Cultuur, NL-doet, het secretariaat van het stichtingsbestuur en een spaaractie voor de groep van de Scout Shop. Voor iedereen weer veel nieuws in deze editie.

Lees de Tono Tamtam van maart 2024

Een artikel uit deze tamtam

Meiidendag Bevers

De ene keer zijn er meer meiden bij scouting, de andere keer weer meer jongens. Om het evenwicht nog beter in het midden te krijgen organiseerde de bevers een Meidendag. Maar liefst 5 meiden zijn op bezoek gekomen. Samen met de huidige bevers gingen zij op avontuur in Hotsjitonia, lieten zich uitdagen, leerden de themafiguren kennen en maakten ontzettend veel plezier.

Natuurlijk is het elke week een beetje Meidendag bij de bevers (én jongensdag). Ben je zelf een meisje (of een jongen) en tussen de 4 en 7 jaar, kom dan vrijblijvend drie weken mee doen. Wedden dat jij het net zo leuk vindt als al die andere bevers?