Tono Tamtam April 2024

Tono Tamtam april 2024
jaargang 23, nr. 3 (uitgave 222)

Nieuws over het groepskamp, verslagen van de speltakken en wat u zelf kunt doen om veel plezier als vrijwilliger te hebben.

Lees de Tono Tamtam van april 2024

Een artikel uit deze tamtam

Meiidendag Bevers

Heeft u er ook wel eens aan gedacht om op uw eigen manier scouting te doen? En dan met name door de stafteams van de verschillende leeftijden te ondersteunen?

Binnen het stichtingsbestuur zal de huidige secretaris zich na de zomer verkiesbaar stellen als penningmeester. Hierdoor zoeken we een nieuwe stichtingssecretaris. Hoeveel werk is dat dan? Het stichtingsbestuur vergadert zo’n 4 à 5 keer per jaar en dan zien we graag dat de secretaris hiervan notulen maakt. Verder ontvangt de secretaris de post voor de stichting, maar dat is in de regel niet zo heel veel. De meeste brieven schrijven de meeste vrijwilligers zelf, maar een enkele keer komt dit bij de secretaris te liggen.

De mooie kant van dit verhaal? Je helpt de Stichting Scouting Tono enorm met deze relevante klus, en zo zorg je direct dat alle kinderen het Spel van Scouting elke week kunnen blijven spelen. Én je komt bij een bijzonder leuke en gezellige scoutinggroep die ook voor vrijwilligers veel plezier schenkt. Uiteindelijk doe je dit tenslotte omdat je er zelf plezier aan beleeft.

Meer weten? De voorzitter gaat graag persoonlijk in gesprek om te kijken of deze klus is wat u zoekt. Stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 06-42506931 en we maken een afspraak om verder te praten, uiteraard geheel vrijblijvend.