Meidendag voor 4- tot 7-jarigen

Speciaal voor meiden van 4 tot 7 jaar organiseert de Scouting Tono-groep een meidendag op zaterdag 27 januari 2024. Samen met de bevers van de Scouting Tono-groep ga je een ochtend lekker naar buiten, op avontuur en doe je samen met de andere bevers de leukste dingen. Meld je gratis aan en doe mee!

Tijd voor avontuur

Meiden houden van avontuur. Houden van samen met andere kinderen leuke dingen doen waar je ongemerkt ook nog veel van leert. Ben je zelf een meisje en tussen de 4 en 7 jaar oud? Dan is het nu Tijd voor Avontuur.

Scouting is dé vrijetijdsbesteding waar je bezig bent met de natuur, uitdagingen aan gaat en gewoon ontzettend veel plezier hebt. De 4- tot 7-jarigen heten bij Scouting de Bevers. Samen met de andere bevers ga je de hele ochtend naar buiten, knutselen, bakken, rennen en vooral samen de dingen doen die meiden van deze leeftijd leuk vinden. Meldt je aan en kom gratis mee doen!

Eerst wist ik niet goed wat Scouting was, maar Scouting moet je gewoon doen. Je gaat elke week lekker veel naar buiten. Daar leer je samenwerken door een spannende speurtocht te doen of mag je zelf een marshmallow boven het kampvuur bakken. De leiding houdt natuurlijk een scherp oogje hierop, maar je mag al heel veel zelf doen. Dat maakt het zo leuk!

Meidendag op 27 januari

Kennismaken voor meisjes
van 4 jaar tot 7 jaar

Hoi, ik ben Sterre. Ik ben leiding bij de Bevers van de Scouting Tono-groep. Wil jij ook een keertje mee doen met de Bevers? Op zaterdag 27 januari nodigen we alle meiden uit!

Ik ben er dan ook, en ik maak je wegwijs, zodat jij net zo veel plezier hebt als de andere bevers.

Zie ik je zaterdag?

De meisjes en jongens van 4 , 5 , 6 of 7 jaar noemen we bij Scouting de Bevers. De Bevers gaan naar op avontuur in het fantasiedorp Hotsjietonia, en dat doen ze vaak lekker buiten. Onze gekwalificeerde leiding neemt de groep mee als een oudere zus of broer.

Wat doen we?

Bij de Bevers leren kinderen al op jonge leeftijd samen te werken. De ene week is dat schilderen met Keet Kleur, een van de figuren uit Hotsjietonia. De volgende keer bouw je een heuse tijdmachine met Stanley Stekker en de keer erna leren ze alles over dieren bij Bas Bos en Rebbel. Met al deze toffe themafiguren beleven de kinderen de tijd van hun leven bij de Scouting Tono-groep in Schiedam / Vlaardingen, en doen ongemerkt veel vaardigheden op. Of je nu 4 jaar oud bent of 6 jaar, hier maak je elke week wat nieuws mee.

Wanneer?

De Bevers van de Scouting Tono-groep komen wekelijks op zaterdagmiddag van 13:30 tot 15:30 bij elkaar in ons groepshuis in Schiedam. Speciaal voor meiden om kennis te maken met Scouting organiseert de Scouting Tono-groep op zaterdag 27 januari 2024 een meidendag. Alle avontuurlijke meiden uit Schiedam worden uitgenodigd om lekker eens een keertje mee te doen. Dat doen ze samen met de huidige bevers, de meiden en jongens die al eerder hebben ontdekt hoe leuk Scouting is.

De meidendag is gratis en vrijblijvend. Heb je de smaak te pakken? je mag na de meidendag nog twee keer gratis mee komen doen. Meld je vrijblijvend aan.

Nu opgeven

Zie ik je zaterdag?

Vrijblijvend meedoen

Elk kind is van harte welkom om drie weken lang, vrijblijvend, te komen kijken en lekker mee te doen. Wilt u uw kind opgeven om ook vrijblijvend kennis te komen maken? Geef uw kind hieronder op om gratis drie weken mee te doen.

Uw gegevens zijn veilig bij ons, wij gaan hier voorzichtig mee om.