Onvergetelijke reis Schiedamse scouts

Vanuit Schiedam namen vier scouts deel aan de 25e Wereld Jamboree in Zuid-Korea, allemaal lid van de Scouting Franciscus-Lodewijkgroep. In de boomgaard van de Scouting Tono-groep werden zij geïnterviewd over dit onvergetelijke avontuur.

Algemeen Dagblad/Rotterdams Dagblad

In het Katern Waterweg van het Algemeen Dagblad/Rotterdams Dagblad kregen de jamboreegangers een volledige pagina voor het verhaal van hun avontuur.

De hele pagina 6 van het Waterweg-katern was ingeruimd voor het verhaal van de vier jamboreegangersOp pagina 6 van het regiokatern Waterweg in het AD/RD

Schie TV

Bij en rond het gebouw van de Scouting Tono-groep werden de vier deelnemers aan de Wereld Jamboree in Zuid Korea geïnterviewd door Schie TV.

De lokale zender maakte hier een mooie documentaire van die het verhaal van de vier leden van de Scouting Franciscus Lodewijkgroep goed vertelt.

Het filmpje is ook via YouTube te bekijken: www.youtube.com of lees het hele artikel op Schie.nu

JW TV

Jan Willem de Boer van het bekende JW TV hield zijn eigen interview met Ellen, Lianne, Norah en Dries.

Het filmpje is ook via YouTube te bekijken: www.youtube.com.

Het Nieuwe Stadsblad

Op pagina 3 van de uitgave van woensdag 6 september focuste Het Nieuwe Stadsblad op de lastige omstandigheden van de jamboreereis