Tono Tamtam mei 2023

jaargang 22, nr. 5 (uitgave 213)

Veel nieuws uit de speltakken en natuurlijk de winnaars van de Tono Got Talent-show. Let ook even op de agenda met de komende activiteiten.

Lees de Tono Tamtam van mei 2023

Een artikel uit deze tamtam

Tono Got Talent

Een nieuw groepsevenement dit jaar: Tono Got Talent! In een wervelende show traden bevers, welpen, scouts, explorers en -jawel- onze vrijwilligers op voor publiek. We zagen raadsels, goochelshows, muzieknummers, dansoptredens en nog veel meer. De optredens waren zeker van een hoog niveau, en hier en daar werd ook het publiek uitgenodigd deel te nemen aan het optreden, wat na enige schroom prima lukte.

Een show als de Tono Got Talent kent natuurlijk ook winaars, hoewel we eigenlijk kunnen stellen dat iedereen die op het podium is gaan staan zeker een winnaar is. Bij de bevers ontving Jayhnoah Stamper de gouden medaille. Bij de welpen was het Kim van den Graven die het Pietenlied het beste wist te brengen. De categorie scouts bracht Floor Lemon, Elise Hommel en Julia Burda als “The Three Monkeys” het goud. In de laatste categorie, die van de explorers, waren het Megan Spruit, Darko Donker, Ira van Gils en Connor Spruit die op het hoogste podium mochten gaan staan.

Maar de grote “overall” winnaar werd de Eendenclub: Maartje, Jasmijn, Nikki en Luuk met “The Duck Song”. Zij verdedigen volgend jaar de Tono Got Talent-titel!