Bevers: pret voor tien

Scouting als je 4 jaar, 5 jaar, 6 jaar of 7 jaar bent!

Elke zaterdag sta ik extra vroeg op, want op zaterdag mag ik naar de bevers bij de Scouting Tono-groep in Schiedam. En het is elke week altijd heel leuk.

Soms gaan we koekjes bakken met Rozemarijn, of gaan we helemaal naar China met Sterre Stroom. Dat doen we dan lekker buiten. Het is elke week anders, dat vind ik zo leuk. Maar altijd samen met mijn vriendjes bij de bevers.

Laatst was er een boef en die had alle snoepjes gestolen. Toen gingen we door heel Schiedam zoeken door de gevallen snoepjes te volgen. We hebben hem te pakken gekregen, dat was heel spannend. Iedereen was blij dat we de boef hadden.

Bever, kom je plezier maken?

Scouting voor meisjes en jongens
van 4 jaar tot 7 jaar

Hoi, ik ben Keet Kleur. Ik ben leiding bij de Bevers van de Scouting Tono-groep. Wil jij ook komen kijken bij de Bevers? Dan zie ik je zaterdag bij ons groepshuis in Schiedam!

Ik ben er dan ook, en ik maak je wegwijs, zodat jij net zo veel plezier hebt als de andere bevers.

Zie ik je zaterdag?

De meisjes en jongens van 4 jaar, 5 jaar, 6 jaar of 7 jaar noemen we bij Scouting de Bevers. De Bevers gaan naar op avontuur in het fantasiedorp Hotsjietonia, en dat doen ze vaak lekker buiten. Onze gekwalificeerde leiding neemt de groep mee als een oudere zus of broer.

Wat doen we?

Bij de Bevers leren kinderen al op jonge leeftijd samen te werken. De ene week is dat schilderen met Keet Kleur, een van de figuren uit Hotsjietonia. De volgende keer bouw je een heuse tijdmachine met Stanley Stekker en de keer erna leren ze alles over dieren bij Bas Bos en Rebbel. Met al deze toffe themafiguren beleven de kinderen de tijd van hun leven bij de Scouting Tono-groep in Schiedam / Vlaardingen, en doen ongemerkt veel vaardigheden op. Of je nu 4 jaar oud bent of 6 jaar, hier maak je elke week wat nieuws mee.

Wanneer?

De Bevers van de Scouting Tono-groep komen wekelijks op zaterdagmiddag van 13:30 tot 15:30 bij elkaar in ons groepshuis in Schiedam. Daarnaast worden er regelmatig logeerpartijtjes georganiseerd. Geef je nu op en je kunt al aanstaande zaterdag mee doen bij Scouting, gratis en vrijblijvend!

Nu opgeven

Zie ik je zaterdag?

Beverpagina - Testimonials

Vrijblijvend meedoen

Elk kind is van harte welkom om drie weken lang, vrijblijvend, te komen kijken en lekker mee te doen. Wilt u uw kind opgeven om ook vrijblijvend kennis te komen maken? Geef uw kind hieronder op om gratis drie weken mee te doen.

Uw gegevens zijn veilig bij ons, wij gaan hier voorzichtig mee om.