Reunie voor het 75-jarig bestaan

Op 21 maart 2009 hield de Scouting Tono-groep een geslaagde reunie voor haar oud-leden. Bijna 100 genodigden kwamen naar het groepshuis aan de Sweelincksingel.

Enqueteformulier

Heeft u het enqueteformulier nog gemist? U kunt het hier downloaden en opsturen naar het adres dat in het formulier staat.

Download enqueteformulier

Foto's

Er zijn tijdens de reünie een aantal foto's gemaakt. Neem contact op om de foto's te bekijken.

In de pers

Ook de pers was geïntresseerd in onze reünie. Lees de artikelen in de kranten.

Vragen?

Heeft u nog vragen over de reunie? Laat het ons even weten. Contactgegevens vindt u op de Contactgegevenspagina

Hyves

Naast het nieuws dat we hier plaatsen, is er ook nog informatie te vinden op de Hyves van de Scouting Tono-groep. Misschien leuk om daar direct te laten weten dat je bent aangemeld?
Voor de goede orde: graag ontvangen we alle aanmeldingen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. De Hyves is extra, en we vinden het vooral leuk als je dan eventueel lid wordt van deze Hyves.

Scoutingvrienden.nl

Een andere leuke site die we graag onder uw aandacht brengen is de site ScoutingVrienden.nl. Net als bij het populaire Schoolbank.nl kun je hier aangeven bij welke Scoutinggroep(en) je lid bent (geweest). Hierdoor kunt u in contact komen met andere oudleden en bent u bereikbaar mochten we ooit nog eens een reunie organiseren.

Jubileumlogo

Voor het 75-jarig jubileum is een speciaal logo ontworpen. Kijk op de jubileumlogo-pagina voor het gebruik hiervan.