Ga op avontuur met de Scouting Tono-groep

Nieuwsgierig naar scouting? Geheel vrijblijvend eens rondkijken? Op 3 september aanstaande houdt de Scouting Tono-groep een open ochtend. Ook jij bent welkom!

De open ochtend is van 10:00 tot 13:00 uur aan de Sweelincksingel 3 in Schiedam. Dat is langs de Dirk van de Broek op de Laan van Bol'es en achterin de wijk het terrein van Boerderij Landvreugd op. In deze groene oase in de stad houdt de Scouting Tono-groep haar open ochtend.

Welkom

Iedereen vanaf 7 jaar is van harte welkom om, geheel vrijblijvend, rond te kijken en mee te doen.

Voor je ouders zijn er vrijwilligers aanwezig die al hun vragen kunnen beantwoorden én staat de koffie klaar.

Aanmelden

Je hoeft je niet van tevoren aan te melden! Loop gerust zo maar binnen, maar als je wel doorgeeft dat je komt, dan houden we rekening met je komst. Vragen? Bel 010-2467271 of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

* = Wij gaan uiteraard vertrouwelijk om met uw gegevens, geven geen gegevens weg, zullen u niet spammen. Wel gebruiken we uw emailadres om u te informeren als er op het laatste moment wijzigingen zijn of er nieuws is.

Wie, wat, waar?

• Alle meisjes en jongens van 7 tot 14 jaar én hun ouders/verzorgers