Kom vrijblijvend meedoen

Ben je een meisje of jongen tussen de 4 en 22 jaar? Kom dan vrijblijvend meedoen bij de Scouting Tono-groep en beleef ook avonturen.

Elke week beleven vele meisjes en jongens leuke avonturen bij de Scouting Tono-groep, ontdekken de wereld om hen heen, leren wat nuttigs of spanning zich in voor de samenleving. Ook jij kan vrijblijvend drie weken komen kijken, meedoen en meegenieten.

De welpen beleefden een toverachtig avontuur tijdens hun Magische Kamp

Voor meisjes en jongens van 4 tot 22 jaar

Voor kinderen van 5 tot 7 jaar zijn er de bevers op zaterdagmiddag. De meisjes en jongens van de welpen zijn tussen de 7 en 11 jaar oud en beleven hun avonturen op de zaterdagochtend. Scout ben je als je tussen de 11 en 15 bent (zaterdagochtend), explorer tussen de 15 en 18 jaar (zaterdagmiddag) en als je nog ouder bent kan je de wereld ontdekken als roverscout.

Meer informatie of je vast opgeven?

Bel 06-42506931 of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met al je vragen en kom zaterdag langs!