Het Kids Powerrr Event

Meisjes en jongens van 4 tot 14 jaar welkom op 5 oktober 2019

Ben je de vader of moeder van een kind dat houdt van lekker buiten zijn? Een meisje dat geen typisch meisje-meisje is? Dat misschien best wel eens in een roze jurk loopt, maar net zo lief een stoere girlie is, graag buiten speelt en het prima vindt om vies te worden? Of een jongen die eigenlijk liever slootje springt dan games speelt? Die met vrienden of vriendinnen graag in bomen klimt of een vlot wil bouwen?

Gratis een fantastische event voor kinderen

Voor meisjes en jongens uit Schiedam en omgeving wordt een tof evenement georganiseerd: het Kids Powerrr Event! Wat ze hier allemaal kunnen doen? Een survival parcours afleggen bijvoorbeeld. Of paracord knopen. Via een apenbrug oversteken. Dat zijn twee touwen die boven elkaar hangen. Een om op te lopen, en een om je aan vast te houden. En dan niet er af vallen natuurlijk. Of samen met anderen een toneelstukje doen. Je eigen eten klaar maken boven een kampvuur. Helemaal gratis en mogelijk gemaakt door de vrijwilligers van de Scouting Tono-groep.

Voor meisjes en jongens van 4 tot 14 jaar

Op zaterdag 5 oktober zijn alle kinderen 4 tot 14 jaar welkom. Op het terrein van de boerderij Landvreugd aan de Sweelincksingel wordt dan het Kids Powerrr Event gehouden, van 11:00 uur tot 14:30 uur. En het is gratis! Weet je niet waar dat is? Het is net naast de A20. Vanaf de Laan van Bol’es ga je langs supermarkt Dirk van den Broek de wijk Groenoord-Zuid in. Achter in Groenoord Zuid ligt de voormalige Boerderij Landvreugd. Op en rond deze boerderij wordt het Kids Powerrr Event gehouden.

Meer informatie of je vast opgeven?

Opgeven is niet nodig, maar mag wel. Geef even je naam en e-mailadres door en we sturen je de laatste informatie enkele dagen voor het event. Wie vooraf meer informatie wil of vast wil opgeven, kan mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

* = Wij gaan zuinig met uw gegevens op, staan ze niet af, gaan niet spammen en verwijderen uw mailadres als uw kind niet komt.

Met een apenbrug oversteken.

Lekker buiten bezig zijn