Goed bezig!

7 December is de Nationale Dag van de Vrijwilliger. Scouting zou niet kunnen bestaan zonder de vele fantastische vrijwilligers. De Scouting Tono-groep is hier geen uitzondering op. Daarom stuurde zowel Scouting Nederland als de Scouting Tono-groep op 7 december een bedankje aan al haar vrijwilligers.

Verhalen van vrijwilligers

Scouting Nederland bracht een boekje uit met verhalen van 36 vrijwilligers. Vrijwilligers die vertellen waarom zij vrijwilliger zijn geworden. En waarom ze vrijwilliger blijven bij de leukste club van Nederland: Scouting.

Van de Scouting Tono-groep staan vier van haar vrijwilligers in dit boekje. Open het boekje door op de foto te klikken, en zoek onze vrijwilligers op.

Boekje vrijwilligersverhalen

Vrijwilligers: bedankt!

De Scouting Tono-groep is ontzettend trots op al haar vrijwilligers en ontzettend blij met het vele werk dat zij voor de groep verzetten. Ook vanaf deze plek bedankten wij onze vrijwilligers voor hun enorme inzet!
Bekijk vrijwilligers