Spotje op Look TV

Op 18 januari 2003 zijn er opnamen gemaakt voor Look TV, het plaatselijke TV-station van Schiedam. Toevallig waren we die dag bezig met de playbackshow. Binnenkort is het filmpje van 60 seconden te zien op de lokale zender.

Babbel (S. Dröge) en Miegel (G. Kooijman)
(C) Dubbelklik Producties

Opnamen zijn gemaakt in het kader van een actie van de gemeente Schiedam om vrijwilligersorganisaties meer te promoten. In samenwerking met Look TV kunnen een aantal vrijwilligersorganisatie een spotje maken van zo'n 60 seconden. Het spotje wordt dan gedurende enkele dagen uitgezonden op de lokale TV. De gemeente Schiedam organiseert de actie en zorgt voor de contacten tussen de vrijwilligersorganisatie en Look TV.

Babbel (M. Dröge) en Miegel (G. Kooijman) zorgden voor het inspreken van de tekst. Zij zullen zelf dus ook te zien zijn in het spotje. Hiernaast zijn opnemen gemaakt van de playbackshow 2003 van de Scouting Tono-groep. Beelden van Babbel en Miegel zullen afgewisseld worden met beelden van de playbackshow.

In totaal is zo'n half uur aan opnamen gemaakt. Hiervan zal slechts zo'n 60 seconden overblijven. De productie is verzorgt door Dubbelklik Producties. Op de website van Dubbelklik Producties is het filmpje vast te bekijken en wordt vermeld wanneer het spotje uitgezonden zal worden.

Download het filmpje (webkwaliteit, 327 KB).