Spetterfestijn voor welpen

Op 26 oktober hield Scouting Regio Maasdelta het Zwemspetterfestijn voor alle welpen uit de regio. Ook de Scouting Tono-groep nam deel. Verschillende kranten in de omgeving pikten het nieuws op, soms met foto’s van ’onze’ welpen.

De Maaskoerier

De Maaskoerier (Maassluis) van 2 november 2011, voorpagina

Op de voorpagina van De Maaskoerier (Maassluis) een leuk artikel over het zwemspetterfestijn voor de welpen.

De Maassluise Courant de Schakel

De Maassluise Courant de Schakel (Maassluis en Maasland) van 3 november 2011, pagina 23

Ook donderdagkrant de Schakel (Maassluise Courant) bracht een stukje op pagina 23. Op de foto vijf welpen van de Glimwormpjeskring van de Scouting Tono-groep: achter Nailah en Steijn. Op de voorgrond van links naar rechts Ian, Jippe en Joost.

Het Zuiden - Barendrecht

Het Zuiden Barendrecht van 2 november 2011, pagina 19

Op pagina 19 van Het Zuiden Barendrecht een kort artikel met een foto. Op de foto vijf welpen van de Glimwormpjeskring, Scouting Tono-groep: achter Nailah en Steijn. Voor v.l.n.r. Ian, Jippe en Joost.

De Brielsche Courant (Brielle/Oostvoorne) & De Hellevoetse Post (Hellevoetsluis) van 2 november 2011, pagina 20

De Brielsche Courant (Brielle/Oostvoorne) en De Hellevoetse Post (Hellevoetsluis) brachten hetzelfde artikel op pagina 20.

De Echo Barendrecht & De Echo Mijnsheerenland

De Echo Barendrecht & De Echo Mijnsheerenland van 2 november 2011, pagina onbekend

De Echo Barendrecht & De Echo Mijnsheerenland brachten hetzelfde artikel.

Postiljon Hellevoetsluis & De Delta Botlek (Hellevoetsluis, Oostvoorne / Rozenburg)

Postiljon Hellevoetsluis en De Delta Botlek (Hellevoetsluis, Oostvoorne / Rozenburg) van 2 november 2011, pagina onbekend

Postiljon Hellevoetsluis en De Delta Botlek (Hellevoetsluis, Oostvoorne / Rozenburg) brachten ook al hetzelfde artikel in de beide weekbladen.

Het Nieuwe Stadsblad

Het Nieuwe Stadsblad (Schiedam) kwam met een artikel op hun website.

Het Nieuwe Stadsblad (Schiedam) plaatste een leuk stukje op hun website. Helaas werd de krant niet gehaald. Op de foto drie onbekende kinderen.

Groot Vlaardingen

Groot Vlaardingen plaatste een artikel in Wijkberichten op pagina 24

Groot Vlaardingen plaatste in hun uitgave van 2 november een stukje in Wijkberichten op pagina 24.