Bijna 100 welpen gymen er op los

Kinderen en jongeren sportief bezig laten zijn­ is een van de doelstellingen van Scouting. Zaterdag 4 februari verzamelden zo´n 90 welpen van verschillende Scoutinggroepen uit de regio zich bij de sportzaal aan het Kastanjedal in Maassluis. Buiten was het een wondere witte wereld door alle sneeuwval, dus de meisjes en jongens gingen snel naar binnen in de warme gymzaal. Voor de welpen waren verschillende leuke gymspelletjes georganiseerd, van basketbalestafette en touwklimmen tot paaltjesvoetbal.

Groot Vlaardingen

Groot Vlaardingen over het regiosportfestijn voor de welpen

Op pagina 32 vertelde de Groot Vlaardingen van 8 februari 2012 over over het sportfestijn in een gymzaal voor de welpen uit de regio Maasdelta.

Maassluise Courant

In de rubriek "jong" van de Maassluis Courant

De Maassluise Courant nam het persbericht over in de rubriek "Jong", waardoor het verhaal op pagina 8 terecht kwam.