Oude boerderij Scouting Tono-groep slachtoffer vandalen

Op maandag 23 april 2012 bleek de Scouting Tono-groep geconfronteerd met grove vandalisme bij het groepshuis. Aan de voorzijde waren alle ruiten ingegooid en enkele stooktonnen etc. zijn in de sloot gegooid. De Scouting Tono-groep heeft een oproep gedaan aan omwonenden en wandelaars om te melden als er iets verdachts gezien is. Gelukkig pikten ook de lokale media dit op.

Het Nieuwe Stadsblad

Het Nieuwe Stadsblad van 2 mei 2012

Het Nieuwe Stadsblad van 2 mei 2012 meldde het voorval op pagina 10 het vandalisme. De krant besteed ook aandacht aan de oproep het te melden als bewoners of wandelaars iets weten.

De Echo Schiedam

De Echo Schiedam van 2 mei 2012 besteedde gelukkig ook aandacht aan het vandalisme bij het groepsgebouw. Met de oproep te melden als er iets verdachts is gezien. Heeft iemand iets gezien? Meldt het dan op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

De Echo Schiedam

De Echo Schiedam van 2 mei 2012 nam bij '#tweets van de week' ook nog een tweet op van @ScoutAanDeSchie (R. Spruit).