Kids Powerrr Event

Zaterdag 5 oktober wordt er een buitenevent georganiseerd voor alle kinderen in Schiedam: het Kids Powerrr Event.

Het Nieuwe Stadsblad

Het Nieuwe Stadsblad - 2 oktober 2019, Voorpagina

Op de voorpagina van Het Nieuwe Stadsblad van 2 oktober 2019 de aankondiging van het Kids Powerrr Event van de Scouting Tono-groep.

Kids Powerrr

Schiedam - Zaterdag 5 oktober wordt er een buitenevenement georganiseerd voor alle kinderen uit Schiedam die houden van lekker buiten bezig zijn: het Kids Powerrr Event. Het gratis event draait om uitdagende activiteiten. Zo zal er een touwbrug zijn over het water, kun je je eigen eten maken op een kampvuur, een sleutelhanger knopen en schitteren in een klein toneelstuk. De dag wordt georganiseerd door de Scouting Tono-groep, aanvang 11:00 uur aan de Sweelincksingel 7 (Boerderij Landvreugd)