Scouting Tono-groep nu ook open voor niet-leden

Activiteiten weer opgestart

Na een periode met thuis-opkomsten en digitale contacten zijn de activiteiten van de Scouting Tono-groep weer opgestart. Omdat we als scoutinggroep het belangrijk vinden dat alle kinderen lekker buiten bezig kunnen zijn, en zich daarbij ongemerkt ook nog kunnen ontwikkelen, stelt de Scouting Tono-haar haar activiteiten, gratis, open tot 1 september voor alle kinderen vanaf 4 jaar.

En het bijzondere was: dit bericht kwam twee keer in de krant. Twee keer in exact dezelfde krant om precies te zijn. Een keer met foto op pagina 8, en een keer op pagina 3, maar dan zonder foto. Het geeft wel aan hoe bijzonder en uitdagend de activiteiten van de Scouting Tono-groep zijn.

Het Nieuwe Stadsblad

Het Nieuwe Stadsblad plaatste op 27 mei op pagina 8 een artikel over de opstenstelling van de activiteiten van de Scouting Tono-groep

In het Nieuwe Stadsblad van 27 mei 2020 plaatst de krant een artikel op pagina 8 over de herstart van de activiteiten en de openstelling van de activiteiten voor niet-leden

Het Nieuwe Stadsblad

Ook op pagina 3 vertelde het Nieuwe Stadsblad over de openstelling wegens Conora van de activiteiten van de Scouting Tono-groep

In het Nieuwe Stadsblad hetzelfde artikel op pagina 3 en op pagina 8. Hier het artikel op pagina 3 van de krant van 27 mei 2020.