Gedragscode

De Scouting Tono-groep hanteert de gedragscode van Scouting Nederland. Hierin staan alle afspraken hoe wij, vrijwilligers én leden, ons tegenover elkaar gedragen. Deze gedragscode is ook opgenomen in het Huishoudelijk Regelement van Scouting Nederland en daarmee ook van de Scouting Tono-groep.

Gewenst gedrag

Gewenst gedrag en ongewenst gedrag is niet in alle situaties hetzelfde. Sommige zaken zijn altijd hetzelfde, sommige zaken hangen wel eens af van de omstandigheden en een enkele keer kan het zijn dat jouw gedrag af moet hangen van hoe de ontvanger hier tegenover staat. In het document 'Gedragscode' zijn alle afspraken rond gewenst en ongewenst gedrag beschreven.

Lees de gedragscode

Heb je vragen?

Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met het bestuur via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.