Sponsor gratis de Scouting Tono-groep

Gratis!

Met SponsorKliks kan je zelf een financiële bijdrage leveren aan Scouting Tono-groep, zonder dat het u een cent extra kost!

Bestel online een pizza via Thuisbezorgd en de Scouting Tono-groep ontvangt hiervoor geld in de clubkas. Ook doen grote webwinkels als Bol, Coolblue, Booking, Greetz en MediaMarkt mee. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan ook naar Scouting Tono-groep.

En nogmaals, het kost u niets extra!

Wil je Scouting Tono-groep ook GRATIS sponsoren?

Koopt u wel eens bij een van de aangesloten webwinkels? Zoek deze hieronder op en klik op de winkel. U komt dan op de normale website van de winkel, met dezelfde prijzen als iedereen. Maar, als u nu besteld, ontvangt de Scouting Tono-groep een klein percentage van het aankoopbedrag.

Voor u is het gratis, voor ons een mooie (kleine) opbrengst!

U blijft anoniem

Noch SponsorKliks, noch Scouting Tono-groep weet wie er iets besteld heeft, u hoeft namelijk niet in te loggen. SponsorKliks weet alleen bij welke webwinkel iets is besteld, voor welk orderbedrag en dat de commissie voor Scouting Tono-groep is bedoeld. Dat weten ze omdat je via een klik op SponsorKliks naar de betreffende webwinkel bent gegaan.
Omdat SponsorKliks alleen registreert dat er via SponsorKliks bij bijvoorbeeld Bol een bestelling is geplaatst en niet bekend is wie deze bestelling heeft gedaan, is het uitermate belangrijk dat je de bestellingen die je online doet alleen via Sponsorkliks laat lopen. Een rechtstreekse bestelling die je bij Bol doet levert Scouting Tono-groep niets op.

Bij voorbaat onze hartelijke dank!

SponsorKliks, gratis sponsoren!

of bekijk de resultaten

Merk op dat deze manier van sponsoren volledig anoniem is: wij krijgen niet te zien wie er gesponsord heeft, welke artikelen er zijn gekocht of waar het is bezorgd. Wij zien niet meer dan u zelf ziet achter de link "bekijk de resultaten". Het sponsoren is dus volledig anoniem.

Zoals u via dezelfde link kunt zien gaat het om relatief kleine bedragen, maar wel bedragen die, bij elkaar opgeteld, tot een leuk extra bedragje voor de Scouting Tono-groep vormen, waar we net even dat kleine beetje extra mee kunnen doen.

Sponsort u ons ook? Het is een kleine moeite, en voor ons een groot plezier! Namens alle bevers, welpen, scouts, explorers, roverscouts, plusscouts en vrijwilligers: hartelijk bedankt!