Tono Tamtam februari 2023

jaargang 22, nr. 2 (uitgave 210)

Het is winter. De bevers, welpen, scouts, explorers, roverscouts en onze eigen vrijwilligers hebben iedere week een hoop plezier. In de Tono Tamtam van februari leest u er alles over.

Lees de Tono Tamtam van februari 2023

Een artikel uit deze tamtam

Vertrouwenspersoon

Binnen de groep lopen, buiten de leiding, ook heel wat andere personen rond, die “iets“ doen, maar waar je als jeugdlid of ouder eigenlijk maar weinig mee te maken hebt. Denk bijvoorbeeld aan de stichtings- of bestuursleden, of aan het To-Team. Die doen allemaal achter de schermen hun eigen dingen, maar zijn minder zichtbaar dan de “echte“ leiding. Sinds enige tijd hebben we bij de groep een nieuwe vertrouwenspersoon. Hieronder stelt zij zich voor.

Wat is een vertrouwenspersoon?

Mocht je denken dat je een luisterend oor nodig hebt, omdat de dingen niet gaan zoals je zou willen of gewoon omdat je wat kwijt wilt, dan kan je altijd bij mij terecht. Ik ben iemand die je kan helpen bij een ruzie of elk ander probleem, waar je zelf of met de leiding niet uitkomt. Ook als je je hart wilt luchten, kan ik naar je luisteren en proberen we samen een oplossing te vinden.

Wie ben ik?

Mijn naam is Ciska Lemmen en ik ben sinds 2021 vertrouwenspersoon bij de scouting Tono-groep. Vanaf 1976 ben ik al lid en tegenwoordig ook lid van het To-team. Ik ben binnen de groep bekend bij veel jeugdleden en de leiding. Is er iets waar je mij bij zou willen betrekken of waar ik je bij kan helpen, mijn mail-adres is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Ik neem dan contact met je op. Uiteraard is alles wat wij samen bespreken vertrouwelijk.