Tono Tamtam maart 2023

jaargang 22, nr. 3 (uitgave 211)

Voor kinderen is buiten spelen belangrijk. Daarom zijn we bij scouting veel buiten én ondersteunen we Jantje Beton door te collecteren. Daarnaast veel speltaknieuws en een aantal stafleden zijn geïnstalleerd of hebben hun kwalificatie behaald.

Lees de Tono Tamtam van maart 2023

Een artikel uit deze tamtam

Jantje Beton

Voor kinderen is buiten spelen erg belangrijk. Daar ontwikkelen ze zich mee, leren ze omgaan met andere kinderen en bewegen ze op een gezonde manier. 1 op de 6 kinderen in Nederland speelt nooit buiten!

Jantje Beton is een organisatie die zich inzet voor Nederlandse kinderen en hun mogelijkheden om buiten te spelen. Daarom steunen wij Jantje Beton. Door bijvoorbeeld te collecteren. Dat doen we huis-aan-huis. Daarnaast hebben we ook een online collectebus. De helft van de opbrengst is voor de Scouting Tono- groep Schiedam, de andere helft is voor Jantje Beton zelf. Helpt u ook? Onze digitale collectebus is hier te vinden:

De collectebus van de Scouting Tono-groep