Op 24 maart zet de Scouting Tono-groep aan de Sweelincksingel in Schiedam haar deuren wijd open. Kinderen van 5 tot 12 jaar zijn van harte welkom om het avontuur van Scouting eens zelf te komen bekijken.

De open dag van de Scouting Tono-groep Van 11:00 tot 14:00 kunnen kinderen eens komen kijken. Natuurlijk mogen zij hun ouders meenemen.

Waar?

Het gebouw van de Scouting Tono-groep is een prachtig gerestaureerde boerderij aan de Sweelincksingel in Schiedam. Vanaf de Laan van Bol'es ga je, langs de nieuwe Bas van der Heijden, de wijk in. Achter in de wijk ligt de voormalige herenboerderij waar de Scoutinggroep haar jeugdhonk heeft.

Tussen de afslag Schiedam-Noord van de A20, het CWI, Zwembad Groenoord en Vlaardingen-Ambacht.

Wat valt er te beleven?

Voor kinderen vanaf 5 jaar is er een spel- en opdrachtencircuit waarin je kunt kennismaken met de veelzijdigheid van Scouting. Na afloop ontvang je een informatiepakket en een presentje*. Voor de ouders is er een foto-presentatie en een informatiestand waar vrijwilligers aanwezig zijn voor al uw vragen.

Voor wie?

Voor meisjes en jongens vanaf 5 jaar die niet bang zijn om plezier te beleven, en misschien nog wat te leren ook. En voor de ouders die geintresseerd zijn in de Scouting Tono-groep en mogelijk vragen willen stellen.

Meer informatie

Stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel met ons contactpersoon. We horen graag van je!

*= zo lang de voorraad strekt