Voor het jubileum van de Scouting Tono-groep is een jubileumlogo ontworpen. Deze bestaat uit ons eigen groepslogo met bovenin de verschillende landelijke Scouting-logo's. De randen hiervan vervagen langzaam, zoals alles uiteindelijk door de tijd iets vervaagd. Onderin het jubileumlogo de jaartallen en het jubileumgegeven: 75-jaar.

Het logo wordt bij voorkeur als transparante afbeelding op een gekleurde achtergrond gebruikt, zoals hieronder.

Het jubileumlogo ter gelegenheid van het 75-jarig bestaan van de Scouting Tono-groep

Het logo kan je opslaan door er met je rechtermuisknop op te gaan staan en dan te klikken op 'afbeelding opslaan als' of door hier te downloaden.

Zonder transparantie

Is het helaas niet mogelijk een transparante versie van dit logo te gebruiken, dan kan onderstaande variant gebruikt worden. Let wel: deze is alleen bedoeld als de normale versie niet gebruikt kan worden. Oorzaken kunnen zijn dat het bestandstype (PNG) niet wordt ondersteund of partiele transparantie niet wordt ondersteund (o.a. hyves).

downloaden

Bronbestand

Het bronbestand is grotendeels vectorgeörienteerd (helemaal is helaas niet mogelijk) en schaalt o.a. beter dan de andere versie(s). Wil je de afbeelding op een ander formaat of met een andere achtergrond dan wit, gebruik dan dit bestand of vraag even hulp aan de ontwerper.