'Open ochtend' op 5 september bij de Scouting Tono-groep

Altijd al avonturen willen beleven? Op 5 september 2009 is bij uitstek je mogelijkheid om een kennis te komen maken met de Scouting Tono-groep. Van 10:00 uur tot 12:00 uur houdt de Scoutinggroep een open ochtend voor meisjes en jongens tussen de 7 en 11 jaar oud.

Je kan op deze zaterdagochtend zo binnenlopen in ons groepshuis aan de Sweelincksingel 3 in Schiedam (zie ook de routebeschrijving of je kan van te voren even laten weten dat je komt. Bel in dat geval even met Sander van Heest, tel 010-4492425 of 06-24924131. Daar kan je ook alle vragen stellen die je eventueel vooraf hebt.

De open dag bij de Scouting Tono-groep in Schiedam / Vlaardingen

Wat gaan we doen? Nou, eigelijk hetzelfde wat we andere weken ook doen, ook al kunnen we daar op een dag maar een heel klein deel van laten zien. Als je wilt kan je de hele opkomst van 10:00 uur tot 12:00 deelnemen, of eerst alleen een deel meedoen.