Enthousiast geworden door de Schiedamse Scoutingdag?

Enthousiast geworden door de Schiedamse Scoutingdag? Kom dan op zaterdag 16 of zaterdag 26 mei vrijblijvend kijken bij de Scouting Tono-groep.

Van 10:00 uur tot 12:00 uur houden de Welpen (meisjes en jongens van 7 tot 11 jaar) en de Scouts (meisjes en jongens van 11 tot 14 jaar) hun opkomsten. Het leukste is natuurlijk als je die hele tijd meedoet, maar even langskomen om eerst te kijken mag natuurlijk ook. Voor je ouders staat de koffie klaar.

Enthousiast geworden door de Schiedamse Scoutingdag? Kom dan deze zaterdag of volgende zaterdag vrijblijvend kijken bij de Scouting Tono-groep.

Komen kijken is uiteraard geheel vrijblijvend. Pas als je na drie keer kijken Scouting net zo leuk vindt als al die andere meisjes en jongens krijg je van ons een inschrijfformulier. Kom dus gerust even langs!