Ga op avontuur met de Scouting Tono-groep

Spelletjes spelen, kampvuur maken, broodjes bakken, vlot bouwen. Klinkt tof, vind je niet? Op zaterdag 13 september kun je tijdens de open ochtend van de Scouting Tono-groep mee op avontuur en ontdekken of er een echte scout in jou schuilt. Je bent van harte welkom op de Sweelincksingel 3 in Schiedam, om mee te komen spelen met allerlei leuke en uitdagende scoutingactiviteiten. Van 10:00 uur tot 12:00 uur.

Een fikkie stoken, die je zelf aan mag steken... Je kan op deze zaterdagochtend zo maar binnenlopen in ons groepshuis aan de Sweelincksingel 3 in Schiedam (zie ook de routebeschrijving) of je kan van te voren even laten weten dat je komt. Bel in dat geval even met Monica Spruit, tel 010-2467271 of vul het formulier in onder aan de pagina. Daar kan je ook alle vragen stellen die je eventueel vooraf hebt.

Voor je ouders zijn er vrijwilligers aanwezig die al hun vragen kunnen beantwoorden én staat de koffie klaar.

Voor wie?

Ben je woonachting in Schiedam of Vlaardingen? Ben je een meisje of jongen tussen de 7 jaar en 14 jaar oud? Hou je van avontuur, elke week wat anders doen samen met je vrienden of vriendinnen? Dan ben je van harte welkom bij de leukste scoutinggroep van Schiedam en Vlaardingen. In je eigen leeftijdgroep, afgestemd op je eigen intresses.

Aanmelden

Zelf doen, dat staat voorop bij Scouting. Samen met de andere kinderen kom je dan tot resultaten die je nooit voor mogelijk had gehouden

Je hoeft je niet van tevoren aan te melden! Loop gerust zo maar binnen, maar als je wel doorgeeft dat je komt, dan houden we rekening met je komst. Vragen? Bel 010-2467271 of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Kamperen in een tent, avontuurlijk in de natuur * = Wij gaan uiteraard vertrouwelijk om met uw gegevens, geven geen gegevens weg, zullen u niet spammen. Wel gebruiken we uw emailadres om u te informeren als er op het laatste moment wijzigingen zijn of er nieuws is.

Wie, wat, waar?

• Alle meisjes en jongens van 7 tot 14 jaar én hun ouders/verzorgers