Iedereen welkom!

Vanaf zaterdag 26 augustus beginnen de opkomsten weer. Dat betekend ook dat iedereen die wil komen kijken weer van harte welkom is.

Iedereen vanaf 4 jaar kan, vrijblijvend, altijd drie weken komen kijken. Pas daarna beslis je of je wilt inschrijven. Meer informatie? Mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Nog even de tijden op een rijtje:

Bevers: meisjes en jongens van 4 tot 7 jaar: zaterdagmiddag 12:30-14:30 uur
Welpen: meisjes en jongens van 7 tot 11 jaar: zaterdagochtend 10:00 - 12:00 uur
Scouts: meisjes en jongens van 11 tot 14 jaar: zaterdagochtend 10:00 - 12:00 uur
Explorers: meisjes en jongens van 14 tot 18 jaar: zaterdagmiddag 14:30 - 16:30 uur

Ook avonturen beleven?

Avonturen beleven, samen met je vriendjes en vriendinnen, samenwerken, uitdagingen aangaan en heel veel leuke dingen doen, dat is Scouting!

Elke week avontuur bij de Scouting Tono-groep. Kom jij ook?

Waar

De opkomsten van de Scouting Tono-groep vinden plaats aan de Sweelincksingel 7 in Schiedam: op het terrein van de voormalige herenboerderij Landvreugd. Hier hebben we een fantastische omgeving om te spelen en te ontdekken.

Aanmelden

Je kunt tijdens een van de opkomsten zo naar binnen lopen. Aanmelden is niet nodig! Maar als je toch een emailtje stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. sturen wij een dag tevoren nog even een herinnerings-email. Handig toch? En weten onze vrijwilligers op hoeveel kinderen we kunnen rekenen*.

* = Wij gaan zuinig met uw gegevens op, staan ze niet af, gaan niet spammen en verwijderen uw mailadres als uw kind niet komt.