Iedereen welkom!

Op zaterdag 7 oktober zet de Scouting Tono-groep de deuren wagenwijd open. Iedereen vanaf 4 jaar kan komen kijken, meedoen, rondneuzen, vragen stellen of gewoon langs komen. Alles mag.

Vanaf 13:00 uur ben je van harte welkom in ons gebouw aan de Sweelincksingel 7, de voormalige boerderij Landvreugd. Je kunt rondkijken bij, of meedoen aan, kampvuur, hindernisbaan, levend memory en nog veel meer.

Je wordt opgevangen door onze eigen bevers, welpen of scouts. Die kinderen kunnen tenslotte het beste laten zien hoe leuk de Scouting Tono-groep is. En het mooiste is, het is gratis en vrijblijvend!

De ouders kunnen vragen stellen onder het genot van een kopje koffie of thee. Of natuurlijk ook even rondkijken.

Ook avonturen beleven?

Avonturen beleven, samen met je vriendjes en vriendinnen, samenwerken, uitdagingen aangaan en heel veel leuke dingen doen, dat is Scouting!

Elke week avontuur bij de Scouting Tono-groep. Kom jij ook?

Waar

De opkomsten van de Scouting Tono-groep vinden plaats aan de Sweelincksingel 7 in Schiedam: op het terrein van de voormalige herenboerderij Landvreugd. Hier hebben we een fantastische omgeving om te spelen en te ontdekken.

Aanmelden niet nodig

Aanmelden is niet nodig! Maar als je toch een emailtje stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. sturen wij een dag tevoren nog even een herinnerings-email. Handig toch? En weten onze vrijwilligers op hoeveel kinderen we kunnen rekenen*.

* = Wij gaan zuinig met uw gegevens op, staan ze niet af, gaan niet spammen en verwijderen uw mailadres als uw kind niet komt.