Iedereen welkom op 9 juni 2018

Wil je ook zo graag laten zien wat je elke doet bij Scouting? Heb je een vriendinnetje of vriendje dat ook zo nieuwschierig is? Op 9 juni mag je ze uitnodigen. De Scouting Tono-groep houdt dan een vriendjes en vriendinnetjesdag, en iedereen mag mee komen doen.

Daarnaast is natuurlijk ook iedereen welkom die nieuwe vriendjes en vriendinnetjes wil maken, en net zo nieuwsgierig naar Scouting. Kom dan op 9 juni, geheel vrijblijvend, langs en doe mee!

Aanmelden is niet nodig. We beginnen om:

• 10:00 uur voor de welpen (meisjes en jongens van 7 tot 11 jaar)
  • 10:00 uur voor de scouts (meisjes en jongens van 11 tot 14 jaar),/li>
  • 12:30 uur voor de bevers (meisjes en jongens van 4+ tot 7 jaar)
  • 15:30 kan je komen kijken bij de explorers (meisjes en jongens van 14 tot 18 jaar)

Nog vragen? Stuur even een e-mail aan info [@] scoutingtono.nl of bel 06-42506931.

Welkom

Je bent van harte welkom. Voor je ouder(s)/verzorger(s) staat er koffie of thee klaar en ze kunnen alle vragen stellen die zij hebben.

Aanmelden is niet nodig! Maar als je toch een emailtje stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. sturen wij een dag tevoren nog even een herinnerings-email. Handig toch? En weten onze vrijwilligers op hoeveel kinderen we kunnen rekenen*.

* = Wij gaan zuinig met uw gegevens op, staan ze niet af, gaan niet spammen en verwijderen uw mailadres als uw kind niet komt.