Met Blieppas lekker mee doen bij de Scouting Tono-groep

De Scouting Tono-groep ondersteunt de Blieppas. Deze pas, een initiatief van de Kleine Ambassade en de gemeente Schiedam, ondersteunt kinderen uit gezinnen met een laag inkomen zodat ook zij lekker mee kunnen doen. Bij de Scouting Tono-groep kunnen ook deze kinderen mee doen aan Scouting.

Scouting

Voor kinderen is het belangrijk om lekker buiten bezig te zijn, samen met andere kinderen te werken aan gave dingen waar je jezelf nog mee ontwikkelt ook. Scouting is de ideale plek om dat te doen. Daarom is de Scouting Tono-groep de samenwerking aangegaan met de Blieppas.

Jeugdfonds

Kinderen die zich aanmelden via de Blieppas kunnen vaak een bijdrage krijgen uit het Jeugdfonds Sport en Cultuur Zuid Holland. Wij helpen je bij de aanvraag bij dat fonds. Bij onze vrijwilligers zijn er een aantal opgeleid om jou, of je ouders, stap voor stap te helpen bij de aanvraag. Maar we doen meer! Ook voor de scoutingkleding hebben we een regeling, zodat je meestal voor een laag bedrag aan de kleding kunt komen. Ook hierbij helpen we je.

Opgeven

Wil je ook mee doen met Scouting en heb je een Blieppas? Dan mag je eerst drie weken vrijblijvend mee komen doen. Pas daarna hoef je te beslissen of je lid wordt. Laat even weten dat je een Blieppas hebt, dan zorgen wij dat je in contact komt met de juiste vrijwilliger die je kan helpen.

Vrijblijvend meedoen

Elk kind is van harte welkom om drie weken lang, vrijblijvend, te komen kijken en lekker mee te doen. Wilt u uw kind opgeven om ook vrijblijvend kennis te komen maken? Geef uw kind hieronder op om gratis drie weken mee te doen.

Uw gegevens zijn veilig bij ons, wij gaan hier voorzichtig mee om.