De Scouting Tono-groep stelt haar activiteiten opnieuw open

Tijdens de recente persconferentie werden de maatregelen rond Corona fors verzwaard. Bij de Scouting Tono-groep merken we dat veel kinderen amper hun huis meer uitkomen. In navolging van het voorjaar heeft de Scouting Tono-groep opnieuw besloten haar activiteiten gratis open te stellen zodat alle kinderen elke week mee kunnen doen.

Veiligheid voor alles

Veiligheid voor alles, dat lijkt het motto te zijn van de maatregelen van de overheid. Bij de Scouting Tono-groep zijn we het daar helemaal mee eens. Het blijkt echter dat het risico rond Corona bij kinderen erg laag is. Daarom mogen van de overheid de scoutingactiviteiten gewoon doorgaan. Kinderen onder de 18 jaar hoeven ook geen afstand te houden tot elkaar, en onder de 12 jaar zelfs niet tot volwassenen. Scouting is dus een veilige activiteit.

Mee doen

Tot 1 januari stelt de Scouting Tono-groep al haar activiteiten open voor alle meisjes en jongens. Gratis en vrijblijvend. Dat betekend dat iedereen mee kan doen met de eigen leeftijdsgroep. En tot 1 januari betaal je hier geen contributie voor. Er hoeft ook geen scouting-kleding oid aangeschaft te worden. De activiteiten zijn wel net zo leuk als altijd!

Hoe meldt je je kind aan?

Aanmelden is wel verplicht. Dan kan via het formulier onder aan deze pagina. Je dochter of zoon gaat dan mee doen met de eigen leeftijdsgroep:

Vragen?

Het kan natuurlijk zijn dat je nog vragen hebt. Stuur dan een e-mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel met Monica (010-2467271) of Richard (06-42506931).

Schrijf je dochter of zoon in, dan kan zij of hij aanstaande zaterdag al mee doen!

Vrijblijvend meedoen

Elk kind is van harte welkom om drie weken lang, vrijblijvend, te komen kijken en lekker mee te doen. Wilt u uw kind opgeven om ook vrijblijvend kennis te komen maken? Geef uw kind hieronder op om gratis drie weken mee te doen.

Uw gegevens zijn veilig bij ons, wij gaan hier voorzichtig mee om.