Activiteiten opengesteld

Niet-leden kunnen mee doen met Scouting Tono-groep

Veel activiteiten zijn weer begonnen, maar nog niet elke (sport)vereniging is geopend. Daarom stelt de Scouting Tono-groep haar activiteiten tot aan 1 september open voor alle kinderen, ongeacht of je lid bent.

Meld je nu aan, en doe tot 1 september lekker mee!

Scouting is altijd al "lekker buiten bewegen". Niet alleen doe je leuke activiteiten, je bent ook actief bezig en leert er ongemerkt nog heel wat van. Nu nog niet elke (sport)vereniging weer is geopend, stelt de Scouting Tono-groep haar activiteiten open voor alle kinderen, in ieder geval tot 1 september. Gratis en vrijblijvend!

In verband met de eisen die de overheid zijn er wel enkele voorwaarden:

• Je meldt je vooraf aan, ofwel via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via de knop onderaan.
  • Je neemt je eigen drinken mee
  • Ouders mogen niet blijven kijken

De voorwaarden worden aangepast als de regels van de overheid veranderen. Er is, ook in verband met de landelijke regels, slechts beperkt plaats.

De tijden zijn als volgt:

Za 10:00 - 11:30 uur: 7- tot 11-jarige meisjes en jongens
Za 12:30 - 14:00 uur: 4- tot 7-jarige meisjes en jongens