Na de vakantie ben je weer welkom!

De Scouting Tono-groep houdt op zaterdag 11 juli een spetterende afsluiting van het seizoen. Na de vakantie ben je weer van harte welkom! Vanaf zaterdag 5 september openen we de deuren weer. Zien we jou dan ook?

Spetterende afsluiting

Op zaterdag 11 juli sluiten we het huidige seizoen af met een spetterende eindopkomst. Wil je meedoen? Waterspelen bij de Scouting Tono-groepDan ben je hier van harte welkom! We verwachten goed weer, dus we gaan waterspelletjes doen. Trek je zwemkleding aan, neem droge kleding en een handdoek mee en kom ook. De opkomst is op zaterdag voor alle leeftijden van 13:00 tot 16:00 uur in ons groepshuis aan de Sweelincksingel.

Seizoensopening

Het nieuwe seizoen begint op zaterdag 5 september. De tijden voor de verschillende leeftijdsgroepen zijn afhankelijk van de regels die dan gelden rond de Corona-pandemie. We hopen, en streven er naar, in het nieuwe seizoen de normale tijden aan te houden:

Als je je opgeeft laten we tijdig weten wat de definitieve tijden worden.

Welkom

Zodra het nieuwe seizoen start op 5 september ben je weer van harte welkom om te komen kijken, mee te doen en ook deel te nemen aan de leuke opkomsten bij de Scouting Tono-groep: geef je hier op.