Open inloopdag Scouting Tono-groep

Zaterdag 11 januari begint het nieuwe seizoen voor de bevers: de leuke leeftijdsgroep van de Scouting Tono-groep voor meisjes en jongens van 4 tot 7 jaar.

Iedereen die tussen de 4 en 7 jaar is, en houdt van lekker buiten bezig zijn, uitgedaagd worden en samen met je vriendinnen en vriendjes leuke dingen doen is welkom om langs te komen.

Waar en Wanneer?

Het groepshuis aan de Sweelincksingel 7 in Schiedam (boerderij Landvreugd) staat zaterdag van 13:30 tot 15:30 uur open voor alle kinderen en ouders die, vrijblijvend, kennis komen maken.

Hiermee wil de Scouting Tono-groep laten zien aan meisjes en jongens tussen de 4 en 7 jaar hoe leuk de Bevers bij Scouting zijn.

Kom jij ook?

De Bevers?

De Bevers zijn bij Scouting de meisjes en jongens van 4 tot 7 jaar. Elke week spelen zij in het fantasieland Hosjitonia. Lekker buiten bezig zijn en ongemerkt nog heel wat leren. Of samen met vriendinnen en vriendjes koekjes bakken, knutselen of een uitdagend spel spelen waar je van groeit.

Vrijblijvend kennismaken

Vrijwel elke week kan je komen kijken, maar op zaterdag 11 en zaterdag 18 januari houden we inloopdagen. Iedereen is dan welkom om gezellig te komen kijken of zelfs gelijk al mee te doen. Of even de kat uit de boom te kijken natuurlijk. Aanmelden is niet nodig! Maar als je toch een emailtje stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. houden we er rekening mee dat je komt. Hoeft niet, maar is wel handig voor ons*.

* = Wij gaan zuinig met uw gegevens op, staan ze niet af, gaan niet spammen en verwijderen uw mailadres als uw kind niet komt.

Wie, wat, waar?

• Alle meisjes en jongens van 4 tot 7 jaar én hun ouders/verzorgers
  • van 13:30 uur tot 15:30 uur
  • Groepshuis Scouting Tono-groep, Sweelincksingel 7, Schiedam
  • Gratis en geheel vrijblijvend

Meer informatie

Nog vragen? Bel gerust even met 010-2467171, 06-42506931 of stuur een mail met de vraag naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Tot zaterdag!