Doe mee aan het Kids Powerrr Event

Vanwege de strengere veiligheidsvoorschriften rond Corona hebben we helaas het Kids Powerrr Event moeten annuleren - je bent wel zaterdag welkom bij de reguliere opkomsten. Lees verder.

Het Kids Powerrr Event is hét gratis buitenevenement voor kinderen van 4 tot 14 jaar. Met uitdagende activiteiten, zoals een apenbrug over het water, kratklimmen, een low rope klimparcours, koken op houtvuur, sleutelhangers knopen en nog veel meer.

Schrijf je in, en doe gratis mee op zaterdag 3 oktober.

Lekker buiten bezig

Alle kinderen houden van lekker buiten spelen. Op zaterdag 3 oktober kan dat tijdens het Kids Powerrr Event. Voor alle meisjes en jongens van 4 tot 14 jaar. Het is gratis en open voor iedereen.

Een apenbrug over het water, een van de uitdagingen tijdens het Kids Powerrr Event 2020 van de Scouting Tono-groep.

Tussen 11:00 en 14:00 uur zijn er voor iedereen uitdagende activiteiten. Wat dacht je er van je eigen eten klaar te maken op een houtvuur? De uitdaging aan te gaan om te kijken hoe hoog je kunt klimmen op een wiebelige stapel kratten? Je eigen sleutelhanger knopen?

Kratklimmen. Ga jij de uitdaging aan? Bij de Scouting Tono-groep.

Geeft je op

Wil je ook mee doen? Geef je op! Vul hieronder je naam in, en we rekenen op je komst.

Het Kids Powerrr Event is op 3 oktober van 11:00 tot 14: 00 uur bij Boerderij Landvreugd, Sweelincksingel 7, Schiedam. Voor wie niet bekend is: bij de Laan van Bol'es in Schiedam-Groenoord langs de Dirk van de Broek de wijk in rijden tot je achter in de wijk de herenboerderij ziet liggen.

Koken op houtvuur bij de Scouting Tono-groep Vlaardingen

Corona

Veiligheid voor alles! Alle activiteiten van het Kids Powerrr Event 2020 zijn buiten. Bij slecht weer zullen we het evenement dus af moeten blazen. Als je je e-mailadres hebt opgegeven informeren we je hierover.

Ouders zijn van harte welkom. Wel vragen we maximaal met één ouder of verzorg(st)er te komen en 1,5 meter afstand te houden van andere volwassenen. Dat kan ook makkelijk, want er is ruimte genoeg. Als de landelijke regels rond Corona worden aangepast, passen wij het Kids Powerrr Event hier ook op aan.

In verband met de aanscherping van de Coronaregels hebben wij het Kids Powerrr Event geannuleerd. Hoewel we met het Kids Powerrr Event wel (net) binnen de regels blijven, zijn we van mening dat veiligheid voor gaat, en is het event helaas geannuleerd.

Toch laten we graag zien welke stoere, uitdagende, leuke en verrassende dingen we doen bij Scouting. Daarom ben je zaterdag welkom bij de reguliere opkomst van je eigen leeftijdsgroep. Vul hieronder je naam in, en wij nodigen je uit voor de juiste leeftijdsgroep.

Opgeven

Kids Powerrr Event

Geef je op voor het Kids Powerrr Event!

• Je bent van harte welkom
  • Het is gratis
  • We houden rekening met halal en eventuele allergieën (wel svp even invullen)
  • We gaan zuinig om met uw gegevens