Online thuisopkomsten

Heel Nederland is in lockdown. De Scouting Tono-groep neemt ook haar verantwoordelijkheid en organiseert tot 9 februari online thuisopkomsten voor haar leden.

Lockdown

Nederland is in ieder geval tot en met 9 februari in lockdown. De Scouting Tono-groep neemt daarom haar verantwoordelijkheid om contacten gedurende deze periode tot een minimum te beperken. Scouting past niet binnen de smalle definitie die de overheid in deze lockdown aan sportactiviteiten heeft toegekend. Daarom zijn er géén fysieke opkomsten en is ons groepshuis gesloten.

Online opkomsten

Natuurlijk laten we het daar niet bij. Een scouts is creatief en zoekt oplossingen. De Scouting Tono-groep zal daarom, zo veel als mogelijk, online opkomsten voor haar leden organiseren. Zo kunnen de kinderen en jongeren toch met Scouting bezig zijn en een leuke, en toch leerzame, vrijetijdsbesteding hebben.

Na 9 februari

Na 9 februari hopen we weer zo snel mogelijk echte opkomsten bij ons groepshuis te organiseren. We wachten uiteraard de regelgeving tegen die tijd af, maar hopen dat na 9 februari 2021 iedereen weer van harte welkom is bij de Scouting Tono-groep.