Scouting Schiedam organiseert gratis pubquiz voor kinderen

De vier Schiedamse Scoutinggroepen organiseren een gratis pubquiz in de kerstvakantie. Alle kinderen van 7 tot 15 jaar kunnen hier aan deelnemen: er is één pubquiz voor meisjes en jongens van 7 tot 11 jaar en een voor 11 tot 15-jarigen.

In de kerstvakantie zal er voor veel kinderen niet zo heel veel te doen zijn. Veel van de normale activiteiten zijn niet toegestaan. Om toch een leuke middag te hebben, en uitgedaagd te worden, organiseren de Scouting Tono-groep, de Scouting Fransiscus-Lodewijkgroep, de Scouting Taizé-groep en de Scouting BvH een pubquiz.

Twee pubquizzen voor verschillende leeftijden

Er zijn twee aparte pubquizzen voor de verschillende leeftijden van de kinderen. Voor meisjes en jongens van 7 tot 11 jaar zal de pubquiz gehouden worden op dinsdag 22 december vanaf 14:00 uur. Het einde zal zo ongeveer rond 15:00 uur liggen. In deze quiz uitdagende, coole en interessante vragen die bij deze leeftijd passen.

Voor de meiden en jongens van 11 tot 15 jaar start de pubquiz om 16:00 uur, eveneens op dinsdag 22 december. Deze duurt ongeveer een uur. Natuurlijk krijg je hier de interessante, coole en uitdagende vragen voor jouw eigen leeftijd.

Inschrijven en prijzen

Je hoeft je niet in te schrijven voor de pubquiz. Als je zorgt dat je op het juiste moment de website uitdagendequiz.nl op hebt, kan je zo meedoen. Wil je de kans op het winnen van een prijs? Schrijf je dan wel in. Dat kan nu al op uitdagendequiz.nl.

Je kunt in je eentje meedoen, of met een eigen team. Verzin voor je team een mooie naam, en schrijf je met deze teamnaam in.

Inschrijven kan tot uiterlijk zondag 20 december.

Mede mogelijk gemaakt door

Scouting BvH