Proef Scouting

Lekker buiten bezig zijn. Of het nu een spannende speurtocht is samen met je vriend(inn)en, dierensporen leren herkennen of een marshmallow op een veilige manier bakken boven een kampvuur: kinderen vinden buiten bezig zijn heerlijk.

Speciaal voor kinderen van 4 tot 7 jaar heeft de Scouting Tono-groep daarom een nieuwe actie: Proef Scouting! Een maand lang gratis meedoen, meebeleven en  mee genieten! En je kunt ook nog de spaarzegels van de Albert Heijn spaaractie "Proef de Sport" gebruiken om mee te doen!

Lekker buiten bezig

Alle kinderen houden van lekker buiten spelen. In september houdt de Scouting Tono-groep daarom de actie: Proef Scouting in September. We richten ons hierbij speciaal op kinderen van 4 tot 7 jaar, hoewel kinderen in andere leeftijden ook welkom zijn.

Kinderen houden van lekker buiten bezig zijn. Bij de Scouting Tono-groep kan dit op een leuke en leerzame manier

Albert Heijn spaaractie

In september en oktober houdt Albert Heijn de spaaractie "Proef de Sport". Met deze actie kan je sparen voor gratis proeflessen. Deze proeflessen kan je ook besteden bij de Scouting Tono-groep. Dus spaar, en verzilver je zegels bij de Scouting Tono-groep.

Geef je op

Geef hieronder uw kind op. Vanaf september kan uw kind een maand lang meedoen, meebeleven en mee genieten met de Scouting Tono-groep. Kom daarvoor van 13:30 uur tot 15:30 naar ons gebouw in Boerderij Landvreugd, Sweelincksingel 7 in Schiedam.

Corona

Veiligheid voor alles! Ouders zijn van harte welkom. Wel vragen we ze 1,5 meter afstand te houden van andere volwassenen, en dus ook tot onze vrijwilligers. Dat kan ook makkelijk, want er is ruimte genoeg. Als de landelijke regels rond Corona worden aangepast, passen wij onze regels ook aan.

Eerst verder lezen?

U kunt uw kind gewoon opgeven, dan kan het deze zaterdag al meedoen. Wil u toch eerst nog even verder lezen, kijk dan op onze beverpagina.

Opgeven

Vrijblijvend meedoen

Elk kind is van harte welkom om drie weken lang, vrijblijvend, te komen kijken en lekker mee te doen. Wilt u uw kind opgeven om ook vrijblijvend kennis te komen maken? Geef uw kind hieronder op om gratis drie weken mee te doen.

Uw gegevens zijn veilig bij ons, wij gaan hier voorzichtig mee om.