Kom jij mee doen?

Je loopt het terrein op van de Scouting Tono-groep. De kinderen staan al op je te wachten. Even later sta je in een grote kring om de scoutingdag te beginnen. De leiding neemt je daarna mee op het avontuur van deze zaterdag.

Bij scouting doe je dingen die je normaal niet doet. Geef je verbeelding de ruimte!Heb je ook zin in een spannende speurtocht, je eigen eten te koken op een houtvuur of je lekker verkleden? Ongemerkt wordt je ook een stuk zelfstandiger, leer je samen werken, uitdagingen aan gaan en hierdoor bouw je een hoop zelfvertrouwen op.

Je kunt nu vrijblijvend drie weken mee doen, gratis. Zo beleef je zelf hoe leuk scouting is!

Welkom

Bij de Scouting Tono-groep ben je al welkom vanaf 4+. Iedereen is welkom Om te leren samenwerken, uitdagingen aangaan, vrienden te maken en heel veel plezier te beleven. Lekker buiten, samen met andere meisjes en jongens. Een weekendje weg met de scouting; altijd plezier, en je wordt er nog zelfstandig van ook!

Scouting moet je doen!

Over Scouting moet je niet vertellen, daar moet je gewoon aan mee doen. Om zelf te ervaren waarom zo veel meisjes en jongens elke week weer zo enthousiast zijn. En omdat wij weten dat jij het net zo leuk gaat vinden, mag je nu drie weken geheel gratis en vrijblijvend mee doen.

Geef je hieronder op en kom aanstaande zaterdag al lekker mee doen!

Vrijblijvend meedoen

Elk kind is van harte welkom om drie weken lang, vrijblijvend, te komen kijken en lekker mee te doen. Wilt u uw kind opgeven om ook vrijblijvend kennis te komen maken? Geef uw kind hieronder op om gratis drie weken mee te doen.

Uw gegevens zijn veilig bij ons, wij gaan hier voorzichtig mee om.