Scouting gaat door!

Ook jij kunt meedoen

Natuurlijk staat Scouting niet stil! Ook al zijn er nu geen opkomsten door de adviezen van de overheid, zijn we nog steeds Scouting en kan jij ook meedoen!

Elke week verzint de leiding een nieuwe, leuke, uitdagende activiteit. Ook meedoen? Meld je aan.

Geen opkomsten? Jammer, maar voor een echte scout natuurlijk geen probleem. Dan doen we Scouting@home.

Elke week verzint de leiding een programma waar je thuis aan deel kan nemen. Dat kan Crazy88 zijn, met allemaal leuke opdrachten, of een knutsel maken waarbij de leiding het voor doet, of.... Nu ja, je kan het zo gek niet bedenken.

Allemaal niet verplicht, maar voor de kinderen die mee willen doen. Dat kan op zaterdag in de tijd waar eigenlijk de scoutingactiviteiten waren, of ergens in de rest van de week.

Ook kinderen die (nog) geen lid zijn bij de Scouting Tono-groep kunnen meedoen. Stuur een bericht aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en doe mee!