Was jij bij het Kids Powerrr Event?

Op 2 oktober 2021 werd het Kids Powerrr Event gehouden voor alle kinderen uit Schiedam en omstreken. Hét event voor kinderen die graag op avontuur willen. Ben jij ook geweest? Heb je het ook zo naar je zin gehad? De foto's van deze dag zijn nu beschikbaar.

Bekijk de foto's

Verschillende vrijwlligers hebben foto's gemaakt. Die zijn allemaal te bekijken. Zo kan je, met de foto's, herinneringen ophalen en nagenieten van een middag vol avonturen en uitdagingen.
Kom je een foto tegen waarvan je liever niet wil dat die getoond wordt? Laat het ons weten en wij halen de foto weg.

Naar de foto's

Vond je het leuk?

Ben jij bij het Kids Powerrr Event 2021 geweest? Kwam je hoog met het krat klimmen? Haalde je veel punten met het boogschieten? Wordt je nog blij van de marshmallow die je zélf boven het vuur roosterde? Verlegde je je eigen grens bij de bungeerun....

lees hieronder verder

...bedenk dan eens of je niet élke week op avontuur wil.

Het Kids Powerrr Event is georganiseerd door de Scouting Tono-groep. Bij deze groep beleven kinderen en jongeren elke week avonturen. Elke week wat anders, elke week leuk en ongemerkt leerzaam. Altijd iets waardoor je ongemerkt groeit.

Speciaal voor de kinderen die bij het Kids Powerrr Event waren hebben we een aanbod: kom heel oktober gratis mee doen bij de Scouting Tono-groep, en maak zelf mee welke avonturen we elke week beleven. Zo weet je precies of de Scouting Tono-groep wat is voor jou. Meldt je aan, aan het einde van deze pagina, en je bent van harte welkom

Welke avonturen hebben we de komende weken?

Dit is wat we de komende weken gaan doen. En jij mag (gratis) meedoen als je je opgeeft:

Bevers (4 tot 7 jaar):

za 9 okt: koken en bakken met Rozemarijn
za 23 okt: proefjes doen met Professor Plof
za 30 okt: avontuur in en om het groepshuis
De bever hebben hun bijeenkomsten op zaterdag van 13:30 uur tot 15:30 uur

Welpen (7 tot 11 jaar):

za 9 okt: Probeer je zintuigen
za 16 okt: Jamboree on the Air (alle leeftijden: 13:00-16:00 uur)
za 23 okt: We gaan beginnen met  een "darkride" te bouwen. Doe jij mee?
za 30 okt: We bouwen de "darkride" af, en proberen hem uit.
De welpen hebben hun bijeenkomsten op zaterdag van 10:00 uur tot 12:00 uur

Scouts (11 tot 15 jaar):

za 9 okt: Kampvuur stoken!
za 23 én zo 24 okt: we houden een weekend, met een overnachting
za 30 okt: Haloween knutselen
De scouts hebben hun bijeenkomsten op zaterdag van 10:00 uur tot 12:00 uur

Explorers (15 tot 18 jaar):

za 9 okt: Jachtseizoen!
za 23 okt: Culturendag
za 30 okt: Pionieren slingerarm of mega-katapult
De explorers hebben hun bijeenkomsten op zaterdag van 16:00 uur tot 18:00 uur

Geef je op

Geef je hieronder op, en kom heel oktober avonturen beleven. Een maand lang mag je gratis mee doen. Dat is vier weken gratis, in plaats van drie, zodat je eerst vrijblijvend kunt uitproberen of de Scouting Tono-groep bij jou past:

Vrijblijvend meedoen

Elk kind is van harte welkom om drie weken lang, vrijblijvend, te komen kijken en lekker mee te doen. Wilt u uw kind opgeven om ook vrijblijvend kennis te komen maken? Geef uw kind hieronder op om gratis drie weken mee te doen.

Uw gegevens zijn veilig bij ons, wij gaan hier voorzichtig mee om.