Vrijwilligers geëerd met jubileumtekens

Tijdens de kerstopkomst, de groepsactiviteit waarmee de Scouting Tono-groep het jaar 2021 afsloot, zijn 10 vrijwilligers bedankt voor hun grote inzet met een jubileumteken van Scouting Nederland. Twee vrijwilligers ontvingen het teken nadat dit eerder niet beschikbaar was.

Kerstopkomst

Op zaterdag 18 december hield de Scouting Tono-groep haar kerstopkomst. Met deze groepsactiviteit sloot de groep het kalenderjaar 2021 af. Aan het einde van de bijeenkomst greep het groepsbestuur de gelegenheid aan enkele jubilerende vrijwilligers eens goed in het zonnetje te zetten en te bedanken voor hun inzet in de afgelopen jaren, en gelijk vooruit te kijken naar de komende jaren.

Jubilarissen

Die uitreiking van de waarderingstekens begon met het 5-jaar jubileumteken voor welpenleidster Chikai (Nathalie Doek) en secretaris van het stichtingsbestuur Marco Lansbergen. Direct daarna waren het de jubilarissen voor het 25-jaar jubileumteken die het ereteken ontvingen: TOteam-lid Ciska Lemmen, welpenleider Lowie (Thijs Roeling), scoutsleidster Sona (Lisa Drost-van Stokken), groepsbestuurslid en explorerbegeleider Chil (Lukas van Mil) en secretaris van het groepsbestuur Manta (Monica Spruit.).

Voor het oog van de jeugdleden van de Scouting Tono-groep die bijeen waren voor de afsluiting van het jaar ontvingen daarna welpenleider Ikki (Ronald Evertse) en explorerbegeleidster Toewiet (Antoinette Zwitserlood) het 30-jaar jubileumteken. De feestelijke uitreiking werd afgesloten met het 40-jaar jubileumteken voor stichtingsvoorzitter Dolfijn (Richard Spruit).

Ook ontvingen Toteam-coördinator Addy Pool en scoutsleider en bestuurdlid Hathi (Thomas Langeweg) alsnog hun 5-jaar jubileumtekens nadat deze eerder niet beschikbaar waren.