Sponsorcheque van Plus Waardenburg

Zaterdag 27 november mochten de bevers Tim (5) en David (6) de sponsorcheque van Plus Waardenburg aan het Geuzenplein in Schiedam in ontvangst nemen. De Plus supermarkt overhandigde deze vanwege de sponsoractie waar de Scouting Tono-groep aan heeft deel genomen.

Overhandiging

Na een korte toespraak mochten de aanwezige verenigingen ieder hun cheque in ontvangst nemen. Namens de Scouting Tono-groep waren het de bevers Tim en David die de cheque overhandigd kregen.

In Schiedam ontvingen Tim en David de cheque van Plus Waardenburg voor de Scouting Tono-groep

Sponsoractie

De aanleiding voor de overhandiging was de sponsoractie van de Plus supermarkten. In het najaar van 2021 ontvingen alle klanten een sponsorpunt bij elke € 10,= aan boodschappen. De klanten konden deze sponsorpunten toekennen aan een van de deelnemende verenigingen. Ook de Scouting Tono-groep heeft deelgenomen aan de sponsoractie. Met 1.726 sponorpunten ontving de Scouting Tono-groep € 566,= van het beschikbare sponsorbedrag.