Scouting Tono-groep: lockdownactie

Voor kinderen is het belangrijk elkaar te ontmoeten en te bewegen. We merken dat dit tijdens de lockdown niet makkelijk is.

Voor iedereen die lekker buiten bezig wil zijn, samen met andere kinderen op avontuur wil of gewoon even lekker er uit wil zijn: de Scouting Tono-groep  verdubbelt de kennismakingsperiode: 6 weken lekker mee doen. Gratis. En geheel vrijblijvend! Omdat buiten lekker bewegen belangrijk is voor kinderen!

De lockdownactie is inmiddels beëidigd. Toch komen kijken en mee doen? Je bent nog steeds van harte welkom!

Vrijblijvend 6 weken mee doen

Ook uw kind vindt lekker buiten bezig zijn waarschijnlijk heerlijk. Zeker als dat samen met andere kinderen van dezelfde leeftijd is. We horen echter van veel ouders dat dit nu toch best lastig is.

De Scouting Tono-groep neemt nu haar maatschappelijke verantwoordelijkheid en verdubbelt tijdelijk de kennismakingsperiode. In plaats van 3 weken, kan iedereen tussen de 4 en 17 jaar tijdelijk 6 weken lekker mee doen. En dat is gegarandeerd vrijblijvend!

Schrijf uw kind in, en laat het ook lekker 6 weken mee doen*.

* = In verband met de Coronaregels zijn alle bijeenkomsten nu geheel buiten. Bij slecht weer kan het zijn dat een bijeenkomst geannuleerd moet worden.

Meer informatie?

Kijk even bij 'leeftijdsgroepen' of neem contact op. Of schrijf uw kind hieronder in en stel uw vraag of vragen in het veld 'Vraag of opmerking'.

Vrijblijvend meedoen

Elk kind is van harte welkom om drie weken lang, vrijblijvend, te komen kijken en lekker mee te doen. Wilt u uw kind opgeven om ook vrijblijvend kennis te komen maken? Geef uw kind hieronder op om gratis drie weken mee te doen.

Uw gegevens zijn veilig bij ons, wij gaan hier voorzichtig mee om.