Activiteiten weer lekker buiten

Voor kinderen en jongeren is het belangrijk elkaar te kunnen ontmoeten en te kunnen bewegen. En dat gaan we ook weer doen! Vanaf zaterdag 6 februari 2021 zullen alle activiteiten van de Scouting Tono-groep weer bij en rond ons scoutinggebouw aan de Sweelinksingel 7 in Schiedam zijn.

Ook lekker buiten bezig zijn? Zin in leuke activiteiten waar je ongemerkt ook nog wat van leert? Kinderen en jongeren zijn welkom om ook mee te komen doen! Kom jij zaterdag ook?

Activiteiten

Er zijn door de overheid een aantal beperkingen ingesteld: hoewel we wel degelijk ook binnen aciviteiten mogen organiseren, zullen de activiteiten zo veel mogelijk buiten zijn. Nu is dat bij Scouting toch al vrijwel altijd zo, dus trek een warme trui aan en stevige schoenen! Wel zullen we meer rond ons gebouw aan de Sweelincksingel 7 blijven. Ook mogen ouders in principe niet het terrein op. Hierop mag wel een kortdurende uitzondering gemaakt worden voor ouders van nieuwe kinderen, mits zij buiten het gebouw blijven en afstand houden.

Kennis maken

Zeker in deze tijden is elkaar ontmoeten en bewegen belangrijk. Zeker als dat op zo'n leuke manier als bij Scouting kan. Vol afwisseling en uitdaging. Leuk voor elk meisje en jongen. Wil uw kind ook mee doen? Dat kan: iedereen is welkom. Dat kan door aanstaande zaterdag gewoon naar Scouting te komen op de juiste tijd of door je aan te melden. We sturen je dan een uitnodiging. Nog vragen? Stuur even een e-mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 010-2467271.

Direct aanmelden