Regenboogvlag voor Scouting Tono-groep

Op zaterdag kwam Dorinde Hoogsteden, medewerkster bij Lekker Bezig Schiedam, namens de gemeente Schiedam de regenboogvlag overhandigen. Voor de gehele groep werd deze direct gehesen. De vlag hangt nu naast de vlag van de Scouting Tono-groep en de vlag van de wereldbond WAGGGS.

Regenboogvlag

Een bever, een welp, een scout en een explorer, tevens leidster, namen de vlag officieel in ontvangst namens de Scouting Tono-groep. Geen gewone vlag, maar één om het openstaan voor iedereen te vieren. Natuurlijk was iedereen altijd al welkom, en daar verandert zeker niets aan, maar met deze vlag kunnen we dat nog duidelijker laten zien.

Voor het oog van de alle leden van de Scouting Tono-groep mochten de vier scouts de vlag direct hijsen.