Lekker buiten, lekker bezig

Vanaf 15 januari 2022 zijn er elke zaterdag weer scoutingactiviteiten bij de Scouting Tono-groep. Alle activiteiten zijn buiten. Iedereen van 4 tot 24 jaar oud kan zich aanmelden om mee te doen.

Genieten van buiten bezig zijn

Bij scouting houden we van buiten bezig zijn. En vanaf 15 januari 2022 kan dat weer elke zaterdag. Trek je jas aan, trek stevige schoenen aan, en kom ook genieten.

Elke week avonturen beleven, elke week iets nieuws. Kinderen zijn er gek op. En ze leren ook nog belangrijke life skills als doorzetten, samenwerken, natuurbesef en nog veel meer, terwijl ze de tijd van hun leven hebben.

Ook mee doen?

Vanaf 4 jaar is iedereen welkom. Maar liefst drie weken lang mag je vrijblijvend mee doen. Vind je het dan net zo leuk als al die andere scouts? Dan krijg je pas daarna een inschrijfformulier mee om lid te worden.

Geef je op, en je kunt zaterdag al mee doen!