Statiegeld voor Scouting Tono-groep

Klanten van de Albert Heijn in het  Hof van Spaland kunnen hun statiegeldbon doneren voor een goed doel. Met dank aan deze klanten ontving de Scouting Tono-groep een cheque van € 555,45. Drie scouts kregen de cheque overhandigd uit handen van kassière Terry Diefenbach.

Ontvangst cheque

Bever Felix, welp Svea en scout Storm mochten de cheque in ontvangst. Zij kregen deze uitgereikt door kassière Therry Diefenbach. De 9-jarige Svea is een van de drie scouts die de cheque trots in ontvangst mochten nemen. Het meisje is sinds haar zesde lid van de Scouting Tono-groep en is erg blij met de cheque: “Het is aardig van de klanten van AH dat ze dit hebben gespaard voor ons”.

Bestemming

Waar het bedrag aan zal worden besteed is nog niet helemaal bekend. Mogelijk aan nieuwe tenten die door de sterke groei in het aantal leden bij de Scouting Tono-groep mogelijk nodig zijn. Of anders wordt het gespaard voor nieuwe huisvesting nu het gebouw van de scouting enkele jaren geleden is afgebrand.